Threads tashmë dhjetëra milionë përdorues, por faza e muajit të mjaltit mund të ketë mbaruar…
Dy javë pasi Meta lançoi konkurrentin e saj në Twitter Threads dhe mori një numër të paparë regjistrimesh të përdoruesve furia rreth aplikacionit duket se është kthyer në Tokë.

Pas tejkalimit të 100 milionë regjistrimeve të përdoruesve në më pak se një javë, angazhimi i përdoruesve në Threads është ngadalësuar. Numri i përdoruesve aktivë të përditshëm ra nga 49 milionë më 7 korrik, dy ditë pas fillimit të tij, në 23.6 milionë përdorues të premten e kaluar, sipas një raporti të publikuar këtë javë nga firma e analizës së trafikut të internetit Similarweb. Koha mesatare e përdorimit të aplikacionit ra gjithashtu nga 21 minuta në 6 minuta në të njëjtën periudhë kohore.

Ngadalësimi lë të kuptohet për sfidat përpara Meta-s, pasi duket se jo vetëm që do të largojë përdoruesit nga Twitter, por do të ndërtojë një shërbim që arrin një audiencë shumë më të madhe. Threads tashmë po përballet me disa nga çështjet e zakonshme që shpesh shqetësojnë platformat e mediave sociale, duke përfshirë mbajtjen e përdoruesve, postën e padëshiruar dhe disa shqyrtime të hershme rregullatore rreth qasjes së tij ndaj moderimit të përmbajtjes. Gjithashtu nuk është ende e qartë se sa do të jenë në të vërtetë kthimet financiare për kompaninë investimet e Metës në ndërtimin e Threads.

"Unë jam shumë optimist për mënyrën se si komuniteti Threads po bashkohet," tha CEO i Meta Mark Zuckerberg në një postim në platformë të hënën. "Rritja e hershme ishte jashtë grafikëve, por më e rëndësishmja 10 milion njerëz tani kthehen çdo ditë ... Fokusi për pjesën tjetër të vitit është përmirësimi i bazave dhe mbajtja."

Drejtuesit e Meta pranuan që në ditët e para pas lançimit të Threads se bërja e përdoruesve për t'u regjistruar për një aplikacion të ri të zhurmshëm është shumë më e lehtë sesa t'i bindësh ata të vazhdojnë të angazhohen atje për një kohë të gjatë. Kjo ka të ngjarë të jetë edhe më e vërtetë për Threads, i cili u lançua si një aplikacion relativisht i zhveshur në një përpjekje për të përfituar nga një moment dobësie në Twitter dhe gjithashtu përdori rrjetin e Instagram për të lehtësuar procesin e hyrjes.

Threads të martën nxori grupin e parë të përditësimeve në versionin iOS të aplikacionit, duke përfshirë një buton përkthimi, një skedë në furnizimin e aktivitetit të përdoruesve të dedikuar për të treguar se kush i ka ndjekur dhe opsionin për t'u abonuar dhe marrë njoftime nga llogaritë që një përdorues nuk ndjek.

Kreu i Instagramit, Adam Mosseri, i cili po mbikëqyr lançimin e Threads, ka lënë të kuptohet gjithashtu për planet për të shtuar veçori të tilla si një version desktop i aplikacionit, një furnizim të vetëm llogarive që ndjek një përdorues dhe një buton modifikimi. "Ne jemi qartësisht të largët nga skitë tona për këtë," tha Mosseri në një postim në Threads javën e lançimit të aplikacionit.

Ndërkohë, Threads po përballet me një çështje të zakonshme të mediave sociale - spam. Përdoruesit janë ankuar për përgjigjet ndaj postimeve që mbushen me lidhje të padëshiruara dhe ofrojnë "dhurata" në këmbim të ndjekësve të rinj. Dhe të hënën, Mosseri tha në një postim në Threads se platforma "do të duhej të shtrëngohej më shumë në gjëra të tilla si kufijtë e tarifave" sepse "sulmet e padëshiruara janë rritur".

Kjo “do të nënkuptojë më shumë kufizim të paqëllimshëm të njerëzve aktivë (false pozitive),” paralajmëroi Mosseri. "Nëse kapeni [në] ato mbrojtje, na tregoni."

Meta nuk pranoi të sqaronte nëse postimi i Mosserit i referohet kufizimeve në aftësinë e përdoruesve për të postuar ose lexuar përmbajtje, apo për të dhënë ndonjë detaj shtesë. Por komenti shkaktoi një pengesë nga pronari i Twitter-it, Elon Musk, pas reagimit ndaj kufijve të tarifave të vetë Twitter-it – kufizimet se sa tweet-e mund të lexojnë përdoruesit – ndihmoi në rritjen e hershme të Threads.

What's your reaction?


You may also like

Facebook Conversations